SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A benefeed.hu 2024.01.01-tól érvényes szerződési feltételei

1. A szerződési feltételek hatálya

Ezek a szerződési feltételek a benefeed.hu webáruházon vásárolt termékekre vonatkoznak, melyet az Aquamid kft. (Továbbiakban: "Szolgáltató") működtet. A szerződési feltételek pontosan meghatározzák a szolgáltató (eladó) és a vásárló (ügyfél) jogait és kötelezettségeit

2. A szerződési feltételek elfogadása

A benefeed.hu webáruház használatával és a benefeed.hu webáruházon történő vásárlással egyetért a vásárlási és reklamációs feltételekkel - Szerződési feltételek. A benefeed.hu webáruház üzemeltetője fenntartja a jogot hogy a szerződési feltételek módosítására. Bármilyen változtatás után az üzemeltető közzéteszi a módosított szerződési feltételeket ezen az oldalon, és a változásról tájékoztatja a felhasználót/ügyfelet. A közzétett új szerződési feltételeket érvényesnek kell tekinteni, és helyettesítik az előző szerződési feltételek. A benefeed.hu webáruház használatával és a benefeed.hu webáruházon történő vásárlással egyetért a üzemeltetőtől azon jogával, hogy megváltoztassa az szerződési feltételeket és az ügyfél tájékoztatási módjával.

3. A termék megrendelése

Az alábbi módszerek egyikét veheti igénybe a termék rendelésekor:

  • a webáruházon történő megrendeléssel
  • az e-mail címünkre történő megrendeléssel csak az oldalon nem található termékek rendelhetők meg. Ebben az esetben e-mailben küldünk Önnek egy visszaigazolást a Megrendeléséről és kérjük hogy igazolja vissza a megrendelést.

Minden megrendelés kötelezi Önt. A megrendelés beadásával vevő igazolja, hogy megismerkedett ezen szerződési feltételekkel, valamint a reklamációs feltételekkel és egyetért velük. A megrendelés az adásvételi szerződés javaslata. Az adásvételi szerződés a vásárló által megrendelt áru átvételekor lép hatályba.  A megrendelés beadásával a vásárló beleegyezését adja, hogy az eladó gyűjtse és archiválja a vásárló személyes adatait és a vásárlási adatait.

A vételár teljes összegének kifizetéséig az áru az eladó tulajdonában marad. A szavatossági idő minden terméken megtalálható és érvényes az előírt tárolási feltételek mellett. Egyes megrendelések esetén letétet vagy előre történő fizetést kérhetünk. Leggyakrabban olyan esetekben ha megrendelésre gyártjuk a termékeket. Esetenként előfordulhat, hogy az Ön által megrendelt termák jelenleg nem elérhető.  Ebben az esetben később lesz önnek eljuttatva a saját költségünkön.

4. A megrendelés visszavonása

A megrendelés visszavonása a vásárló részéről:
A megrendelést e-mailen vonhatja vissza addig amíg Ön nem kap e-mailben egy visszaigazolást. Későbbi lemondás csak az eladó és vásárló  közös megegyezése alapján lehetséges, amelynek írásban kell lennie (e-mail). A megegyezés hiányában, a vásárló köteles megtéríteni a büntetést (lemondási díj) a megrendelés teljes összegében melyet visszavont.

A megrendelés visszavonása az eladó részéről:
A megrendelés visszavonásának jogát fenntartjuk a következő esetekben:

  • A megrendelésnél megadott adatok nem teljesek, vagy kétségeket támasztanak a vásárló valódi szándékáról a terméket megrendelni. Az elutasításról a vásárló e-mail címére küldünk információt.
  • A terméket már nem gyártjuk vagy nem szállítjuk. Ebben az esetben olyan terméket küldünk amely helyettesítette a megrendelt árut.
  • A webáruházunkon helytelenül fog szerepelni a termék ára. Erőfeszítéseink ellenére is megtörténhet, hogy az Ön által rendelt terméknél rossz ár lesz feltüntetve. Ebben az esetben azonnal tájékoztatni fogjuk a termék kiküldése előtt és ha nem fog egyetérteni az új árral a megrendelést töröljük. Ha már kifizette a vételárat, ezt az összeget jóváírjuk az Ön számlájára.
  • ha a megrendelő 4 napon belül nem utalja át a megrendelés összegét számlaszámunkra. Eben az esetben az eladó a megrendelés összegéből 10 %-os szerződésszegési büntetést számláz ki a termékek visszatartása miatt, melyeket az eladó a megrendelés alapján lefoglalt. A megrendelő felvállalja ennek a szerződésszegési büntetésnek a megfizetését.

5. A termék szállítási módja

A vásárló választhatja ki a kézbesítés módját az adásvételi szerződés elküldése előtt.

A harmadik személlyel történő szállítás esetén a vásárló elfogadja a szállításhoz szükséges adatok átadását a kézbesítőnek. Különösen a szállítási címet. Egyedi módon történő szállítási mód is lehetséges.

6. Kézbesítési idő

Normál esetben az áru a megrendelés napján van elküldve, de legkésőbb a következő munkanapon a szállításhoz szükséges időtől függően. Kivételes esetekben, például a termelés késésekor az áru később lesz elküldve. A megrendelés véglegesítésekor, megadhatja mikor szeretné az árut megkapni, és mi törekedni fogunk arra, hogy ezt teljesítsük. 

7. Fizetési feltételek

Az áruért történő fizetés egyénileg van megoldva minden vásárlónál. A vásárló a megrendelés véglegesítése előtt válassza ki a fizetési módot a felkínált lehetőségek közül.

Az összes fizetési módnál a árváltoztatás jogát fenntartjuk. A jelenlegi árak a megrendelés véglegesítésénél lesznek Önnek megerősítve. Egyedi módon történő fizetési feltételek is lehetségesek.

8. Az elállás joga

Ha a vásárló magánszemély, akkor a megfelelő jogszabályoknak értelmében lehetősége van a szerződés felmondására a törvényben megadott ideig. Ha így dönt, kérjük  forduljon hozzánk írásban (e-mail), és jelezze, hogy szeretne elállni a szerződéstől és adja meg a részünkről kiállított számla számát, vásárlás dátumát és az Ön bankszámla számát a pénzátutaláshoz. Az árut küldje el a vásárlást igazoló eredeti számlával arra a címre, ahonnét küldték az árut. Az árunak teljesnek kell lennie, beleszámítva a tartozékokat és olyan állapotban, mint amilyenben átvette a kézbesítéskor, tehát nem lehet kicsomagolva, használva és más módon megsérülve. Az árut ne küldje utánvétellel, mert így nem lesz átvéve. Javasoljuk, hogy a csomagot biztosítsa be.

9. A szállítás során bekövetkezett kár reklamációja

A csomag átvételekor a vásárló kötelessége átnézni a csomagot, hogy az nem sérült-e meg főként a BENEFEED feliratú ragasztószalag, a doboz stb. és visszautasítani az átvételt ha a csomag nem teljes vagy megsérült. A hiányos vagy sérült csomagra a szállítóval haladéktalanul jelentést kell készíteni a kárról és 24 órán belül postai úton vagy e-mailben az eladónak elküldeni. Abban az esetben ha a vásárló átveszi a csomagot nem jogosult a sérült csomag reklamációjára az eladóval szemben.

10. A kézbesített termék hibáinak reklamációja

A vásárló kötelessége a csomag átvételekor/kicsomagolásakor átnézni az árut, minden esetben az első használat előtt, de legkésőbb 3 napon belül a termék átvétele után. Ha bármilyen sérülés található a termékeken - különösen mechanikai sérülés, a vásárló  írásban tájékoztatja az eladót a hibákról. Későbbi reklamációt a termék hibáira vagy a csomag hiányosságára már nem áll módunkban elfogadni. A reklamációk a anyagi hibákra, vagy gyártási hibákra vonatkoznak.

A reklamációt kérjük előbb e-mailben jelezze nekünk. Az eladó dönti el, hogy a reklamált árut vissza fog kelleni küldenie vagy a reklamáció más módon lesz megoldva. Ha az árut vissza fog kelleni küldeni az eladónak, a reklamált árut arra a címre küldje vissza ahonnét küldték Önnek. A visszaküldött reklamált   árut ajánljuk bebiztosítani az esetleges elvesztés ellen. Kérjük biztosítson megfelelő csomagolást, hogy elkerüljék az áru további károsodást a szállítás során.

Ha az Ön reklamációját elismerjük, kérheti az eladónak való visszaküldéshez szükséges szállítási költség megtérítését, de legfeljebb 2000 Ft. A költségek megtérítése miatt szükséges hogy az áruval visszaküldje a szállítási címke fénymásolatát melyen a megfizetett összeg szerepel. Ha a címkét nem küldi el, úgy fogjuk vélni, hogy a vásárló nem igényli a szállítási költségek visszatérítését. Ha a reklamációt elutasítjuk az árut visszaküldjük Önnek az Ön költségére.

A reklamáció elbírálásának ideje 30 nap és a reklamáció igényének napjától számítódik.

A reklamált árunak tisztának kell lennie. Az áru reklamációjához, hozzá kell csatolni a számla másolatát, vagy más dokumentumot az áru szállításról illetve a fizetésről, melynek hibáira hivatkozott. A csomagnak tartalmaznia kell az írásos leírást a hibáról és a vásárló aláírását. Legkésőbb öt munkanapon belül a reklamáció igényének napjától tájékoztatni foguk Önt reklamáció elbírálásának eredményéről. A reklamáció igényének napjának az a nap tekintendő amikor az eladó átvette a szállítótól az árut és a szükséges dokumentumokat. Ha az áruval nem küldi el a szükséges dokumentációt, a reklamáció igényének napja az a nap lesz, amikor megkapjuk az utolsót is a fent említett dokumentumokból. A reklamáció elbírálásának ideje a reklamáció igényének napjától számítódik.